17 Şubat 2011 Perşembe

Fenercell’de 300.000. abone için geri sayım başladı



Fenercell’de 300.000. abone için geri sayım başladı

Fenerbahçe Spor Kulübü’nün GSM markası Fenercell, kuruluşunun 2.yılını tamamlamaya bir hafta kala, 300 bininci abonesi için de gün saymaya başladı. Abone sayısındaki gelişmelerle ilgili olarak Fenerbahçe İletişim Hizmetleri A.Ş. Genel Müdürü Hakan Demir, düşüncelerini "Alex’in 3000. golü ile taçlanan Fenerbahçe’nin bu yılki gurur tablosunda, Fenercell olarak 300.000 abone ile yerimizi almayı hedefliyoruz" şeklinde özetledi. Demir, Fenercell’in 2010 yılı hakkında da genel bir değerlendirme yaptı.




SPOR KULÜPLERİNİN GSM LİGİNDE LİDER
"Fenercell, 2010 yılı sonunda bir önceki yıla göre abone sayısını iki kattan fazla arttırarak 280 bin aboneye ulaştı. Öncülük ettiği bu sektörde liderliğini de pekiştirerek sürdüren Fenercell, diğer spor kulüplerinin GSM’lerini geride bırakarak başarılı bir yıl geçirdi."
2010 FENERCELL İÇİN İLKLERİN YILI OLDU
"Aralık 2010’da, ’Yurtdışında kendi adı ile hizmet veren ilk Türk GSM markası’ olma onurunu yaşayan Fenercell Almanya’da hizmete girdi. Fenercell’in Türkiye dışındaki faaliyetlerinin ilk adımı olarak taraftarların hizmetine giren Fenercell-Almanya, gurbetçi Fenerbahçeliler ile sanal bir köprü olacak.
2010-2011 yılı futbol sezonunun başında Fenercell’lilere hizmet vermek üzere özel tribün konsepti ile hizmete giren ’Fenercell Tribünü’ büyük beğeni kazandı. İlk devre itibariyle 6.500 Fenercell’li kendi tribününden ücretsiz maç seyretme imkanına kavuştu. Fenercell’liler ayrıca 24 Ekim 2010 tarihinde oynanan Galatasaray maçından başlayarak  Fenerbahçe’nin kendi evinde oynadığı maçlara Biletix üzeriden erken bilet alma imkanına sahip oldular.
Sezon başında hizmete giren Fenercell satış ve tanıtım aracı 2010 yılı içinde toplam 12.000 km yol katetti ve İstanbul dışında 100’e yakın noktada taraftarlarla buluştu. Son teknolojik  imkanlarla donatılan araç, taraftarların büyük beğenisi ile karşılaştı."
TARAFTAR HEDİYEYE VE KAMPANYAYA DOYDU
"Sunduğu avantajlı tarifeler, hediye dakikalar, SMS paketleri, 3G internet gibi GSM ürünlerini avantajlı fiyatlarla sunmayı 2010 yılında da ön planda tutan Fenercell, 3G gibi yeni teknolojileri ve uygulamaları da operatörlerle eş zamanlı olarak taraftarların hizmetine sundu. 2010 yılında Fenercell’liler, ceplerinden çıkan her kuruşun tam karşılığını aldıklarını gerek GSM, gerekse GSM dışı ürünlerle hissettiler.
Mart 2010’da, son dönemde yapılan en büyük kampanyalardan birine imza atarak birinci kuruluş yılını taraftarlarla kutlayan Fenercell, 175 bin TL değerinde 156 ödülü Fenercell’lilere sundu.
2010 sonuna kadar 5000’in üzerinde Fenerbahçe forması hediye eden Fenercell, ayrıca 56.000 adet DVD ve çok sayıda Fenerium ürünü hediye etti.
Fenerbahçelilerin doğru habere hızlı ulaşmasını sağlayan ve kısa sürede Türkiye’nin en çok abonesi olan haber servislerinden biri olan, FB HABER kısa mesaj servisi, 2010 yılında da Fenercell’lilere ücretsiz ulaştırıldı. Fenercell’liler FB HABER’den 65 milyon kez haber aldı.
Taraftarlar, Türkiye’nin önde gelen markaları ile yapılan ortak kampanyalar ile pek çok ürün ve hizmete Fenercell’li olmanın avantajları ile ulaştılar"
FENERCELL, FENERBAHÇELİLERİN GURUR DUYACAĞI BİR MARKA OLMUŞTUR
2010 yılında Fenercell’in elde ettiği sonuçları değerlendiren Fenerbahçe Spor Kulübü Asbaşkanı Sayın Ali Y. Koç, "Fenercell, artık tüm Fenerbahçelilerin gurur duyacağı Fenerbahçe markalarından biri durumuna gelmiştir. Taraftarlarımızın ilk günden beri büyük destek verdikleri Fenercell’in, 2011’de ve sonraki yıllarda da abone sayısını katlayarak Fenerbahçe’nin büyüklüğüne yakışır noktaya geleceğine, ikinci yılına 300 bin abone ile girme hedefine ulaşacağına inanıyorum. Fenercell büyüdükçe yenilikleri ve hizmetleri de artarak taraftarımızın hizmetinde olmaya devam edecektir" şeklinde konuştu.’

0 yorum: